Tuesday 12 July 2011

kawn ku....

Jika aku benar seorg kwn yg teruk , tolong bgi aku peluang utk berubah . Aku tidak mahu ditinggalkan seorang insan yang bernama 'kawan' . Ssungguhnya aku dapat rasakn kepahitannya , keperitannya , dan kesakitannya . Maafkan aku jika aku pernah menyinggung perasaan engkau . Jika engkau tahu bahwe aku mempunyai perasaan , sama seperti engkau , tolonglah jgn menyiksa aku sebergini rupa ." Ya Allah ! Aku memohon kekuatan dan ketabahan dlm diriku , sesungguhnya aku insan yg lemah utk menempuhi ujian mu , maka tingkatkanlah keyakinan ku dlm menempuhi cabaran Mu" . Jika engkau pergi , aku disni menangis kerana kehilangan insan yg aku sayangi . Aku bukan mahu kawan, tetapi seorang kawan baik yg sanggup berada d'sisi aku . Engkaulah kebahagianku dan kegembiraanku . Even you thought me that im 'gedik' or else , you know what ? I really love you , need you , miss you dear . Kau ,


Kawan aku ,
Juga rakan aku ,
Melalui saat baik dan buruk
Melalui bahagia dan sedih ,
Kau berdiri di samping aku ,
Kau sedia untuk mendengar ,
Kau sedia untuk bercakap ,
Dengan kebahagiaan , dengan senyuman ,
Kau setia menanti dan menunggu ..


No comments:

Post a Comment