Monday, 11 July 2011

I love U

English - I love you.
Arabic - Ahabek
Polish - Ja Kocham Ciebie
French - Je T'aime
Tamil - naan unne kadhalikkiren
Hindi - Hum Tumse Pyar Karte Hae
Czech - Miluji Te
Slovakian - Lu'Bim Ta
Italian - Ti Amo
Ukrainian - Ya Tebe Kahayu
German - Ish Libe Dish (ich liebe dich)
Chinese - Wo Ai Ni
Greek - S'agapo
Hawaian - Aloha Wau Ia Oi
Lithuianian - Tav Myliu
Korean - Sa Rang Hae Yo
malaysian - saya sayang awak
Japanese - Ai Shi Te Ru
Romanian - Te iubesc
Bosnian - Volim Te
Albanian - Te Dua
Filipino - Mahal Kita
Spanish - Te Amo
dutch - ik hou van jou

I Can Say I Love You In 23 Different Languages! 
*I* *LOVE* *YOU* .....

saye, awak n die....

nape awk wat sye cam nie,,awk lbh p'cye kte2 owg laen dripada sye,,awk thu x sye cyunk awk,,sye sanggup wat ape2 tok awk,,,tpi awk x penah wat sye tertawa,,ble sye teng0k mke awk,,sye sediyh sgt2,,awk sye mohon jgnla wat sye cam nie,,sye x kesah awk nk benci sye ker,,i2 kehendak awk,,sye x leh nk pakse awk t0k cyunk sye,,yg penting sye nk awk thu sye CYUNK AWK SGT2 skrunk terpulang kt awk t0k maapkn sye,,,sye dh x kesah awk,,selame nie id0p sye k0s0ng,,sye dh xde pape lgi dh,,sye hnye mampu t0k b'doa agar awk bahagia b'sme org yg awk cyunk,,awk thu x hri2 sye nangis pasal awk,,tpi awk x wat pape pown t0k sye,,awk x penah tnye kaba pasal sye,,yelaa awk sye nie spe di mate awk,,,sye nie mcm smpah awk leh buang sye kt mne2 jer yg awk ske,,awk nk thu x sye stress c0z slalu pikir pasal awk,,xpe laa awk sye d0akn awk bhagia n sem0ge awk dpt capai impian awk yg selame nie awk nk,,,lastly sye nk awk thu SAYE CYUNK AWK,,PERASAAN SYE XKN BERUBAH SMPAI BLE2...

Mngkin ini yg trbaek....

Hari ini ak membuat keputsn yg mungkn ak tdk akn sesali . Oh mungkn juga ak akn sesali stu hary nanty ... :'( .. Mmang brt untk menggung dan membuat kptsn yg tdk prnh trlnts sblm ini tetpi apa dyaku untk trz mneruskn sisa2 hbngan yg sdh smkn rapuh ini tanpa cnta dripada nya ... Ak mula sedar yg hati dan cintanya mlik ''si dia'' ... Siapa ak untk trz mengharp agar dia menjady milikku Yg dan mngkn juga ''si dia'' cinta sejati yg slame ini di tggunya.tidak salah rasanya melepaskn orng yg ak cintai . Mungkin sudah tertulis yg jodohku bersama dia tdak panjang dan ak percye mungkin sdh tertulz diari hd0pku akn lbh baek dripada hari ini !

aku ingin kau tahu...

Ku jalani dunia yang indah
ku tapaki bebatuan yang tajam
ku lalui hidup dengan sabar
saat gelap melingkupiku


Ceritakan semua hidup dan matimu
agar jiwa dapat menerima
jangan pernah engkau untuk berdusta
hanya untuk dirinya


Ku tak tau siapa diri mu
saat engkau hadir dalam naluri ku
Rasa~~~
Permintaan~~~
DAn ungkapan ku~~~
Ku akui ada padaku..
maaf kan bila kasih ku telah hilang entah kemana..
sebab engkau tidak hadir menemani ku....

titisan air mata umpama titisan embun...

Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu.
Biografi
Ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai. Satu titis air mata tu menyapa air mata yg satu lagi,” Saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya. Siapa kamu pula?”. Jawab titis air mata kedua tu,” Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu sahaja.”
Maklumat Peribadi
Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu cuba menutup matamu dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama.
Kepentingan Peribadi
Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan

perasaan....


perasaan adalah pemberian yang amat besar dan bermakna buat setiap insan di dunia sama ada bagi kaum adam mahupun hawa. perasaan ini amat indah bagi mereka yang sudah merasakannya, bagi yang belum merasakannya mereka akan berusaha untuk mendapatkannya. setiap insan memerlukannya bagi mendapat sinaran dan warna dalam kehidupan. banyak orang berfikir bahawa hati adalah segalanya...